Torsdag

Idag ska jag och syster göra en tur till Falun. Hennes DVD är lite knasig så vi ska åka och lämna in den. Sen ska vi gå på Djurmagasinet en sväng. Ska köpa nå ben till Charlie och så måste jag köpa ett nytt halsband till honom, han börjar nämligen växa ur dom han har.
Ikväll funderar vi på att festa lite igen. Kke gå på parken, Lasse Stefans spelar där ikväll, så de blir nog mkt folk. inte för att jag tycker dom är så bra men folk kan ju va skoj att se och träffa!

Vi var ute och kikade en sväng igår, men först satt vi i bilkö till stallet i ca 50 min. Varför de var kö berodde på att de skulle va drive in bio och många skulle givetvis dit. Det vart även lite regn och så blixtrade de några gånger, men de gick snabbt över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback