Tjohejj

Gjort idag då??... Kollade på en halv tråkig film....sen typ ingenting, vart rastlös och uttråkad på eftermiddagen och kände att jag var tvungen att ut lite. Bestämde mej för att åka upp och köra killen en sväng, han har juh lixom kommit i andra hand dom här senaste dagarna. Lämnade därför C hemma själv. Han måste ju lära sej att mamma inte alltid kommer att vara hemma, för på tisdag börjar jag jobba igen. När jag hade låst dörren och gick mot bilen, hörde jag hur han krafsade på dörren och skällde till nån gång. Men tänkte att de är lika bra att bara gå, sätta sej i bilen, starta den och åka. Jag körde Ari en sväng på skogen, var skönt att komma ut lite. Sen när jag var klar i stallet var jag och handlade lite oxå. Sen åkte jag hem och väntade mej de värsta. Men allt hade gått toppen bra, han låg innanför dörren och väntade. Man såg iofs krafs märken på dörren. Så nu har jag hittat på en gammal vaxduk och satt för på insidan, få se om de skyddar lite om han krafsar mer.
Sen tog vi en liten promenad och efter de har vi bara vart hemma och kollat på teve. Nu väntar jag på att klockan ska bli dax för repris av CSI. Har försökt träna lite med C, sitt och ligg m.m. gick väl sisådär, men man får öva lite med honom varje dag så ska nog de där ge sej oxå till slut. Sen gick vi ut en sväng och busade lite=) Nu ligger han och tuggar för fulla munnar på sitt ben medans jag sitter här och bloggar. Ska starx göra mej iordning och krypa ner i sängen och kolla teve där..

En riktigt god natt från Mej, Chianti, Alvin och Ari(från stallet)

  

♥Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback