Onsdag

Kväll nu. Har inte orkat blogga nå tidigare.
Gårdagen var jätte skoj. Första satt jag och syster ute och drack lite. Sen vart de kyligare så vi gick in, då spelade vi lite kort.. Sen kika Hasse förbi och hälsade på lite. När han skulle åka hem, liftade vi med honom ner till Enåbadscampingen där Stoffe satt. Satt med Stoffe ett tag innan vi skulle få ut och åka med Krister(som var chaffis), Bergman och Älgas. Vi gick ut och mötte dom. De visade sej att dom hade lite krångel med mercan som höll på att tappa generatorn. Så ist för att dom skulle behöva åka hem så åkte vi hem hit och bytte och tog min bil. Sen var vi ute och cruisade runt lite. Hade jätte skoj. Var väll hemma i 2.30 tiden
Tack och lov hade jag fixat utsläpp åt Ari imorse så jag slapp upp nå. Vi sov ända tills halv 12!! Sen har vi vart i stallet och fixat iordning, efter de drog vi till kyrkan så skulle vi testa va Charlie tyckte om att bada, gick bra, han följde me mej ut och han simmade lite oxå. Dock är de ju så lång grunt och han har ju så långa ben så de vart inte så mycket simmande eftersom han nådde ner till botten på de flesta ställena, men han fick iaf svalka sej lite.
Innan vi åkte hem åkte vi förbi och köpte me pizza hem. Sen har vi vilat och nu har jag precis duschat och syrran håller på så ska vi åka och ta in Ari sen sen ut och kika lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback