Öhh??

Mycket fynd i min post låda idag...
När jag kom hem i 12 tiden för att kissa Charlie, gick jag och skulle hämta posten. Höll på och tappa hakan då postlådan rent ut sagt var proppfull.. De låg ett paket, en massa reklam, travprogram och ännu ett paket fast mindre. Och under allt detta, en stor kantsten typ till en trottoar!! Vem som lagt dit de sist nämnda har jag inte en aning om....
Det stora paketet var ett "chokladogram" i de lilla låg kopplet som jag ropat in på tradera.


   
Detta var chokladogrammet och dess innehåll, inte en aning om vem jag fått de ifrån, men har mina aningar..

 
Charlies nya koppel


Snygga kantstenen =S

Nä nu ska jag göra rent åt Alvin.



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Mums chokladen ser god ut iaf haha

2008-07-10 @ 17:54:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback