Lördag

God Morgon!
Skrev aldrig nå mer igår, vi var ute hela dan, tillbringade hela dagen me Fi, Wilmer m.fl i stallet. Chianti höll sej till mej hela tiden, reste jag mej gjorde han lika, gick jag så följde han efter. Han vek inte en tum ifrån min sida. Förutom att han vart fäst vid Åke, så när Åke skulle iväg på auktion då skulle han följa med honom. Men naturligtvis så stannade han kvar.

På kvällen kikade kom Fi, Krister och senare kikade Stoffe hit, satt ute och pratade och drack lite öl/cider jätte härligt ända tills myggen kom.

Inatt har de regnat. Tror de kommer ner något nu oxå. Skönt med lite svalka, fast de hade ju gärna fått vara fint ngn mer dag eftersom jag är lite långledig.
Få se va man ska hitta på för något idag då..

Kommentarer
Postat av: Linda

Han hälsar och tackar.

2008-07-05 @ 11:41:33
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback