Good morgon!

Ja nu är vi vakna. Strålande sol är de oxå, skönt nu när man är ledig.
Natten har varit lite orolig, men de kan man ju förstå, nytt hem för Chianti. Och han var väldigt sugen på att sova hos mej i sängen, men där vill inte jag ha någon hund så vi hade lite delade meningar inatt. Om ni har sett filmerna Beethoven, då förstår ni vad jag  menar...Han la sej till rätta iaf på golvet och så lyckades jag somna, men vakna inatt av att han låg breve!! Bara och försöka få ner denna hund igen de.. Imorse när jag var upp för att åka och släppa ut Ari  då upptäcker jag att han sovit i soffan oxå.. :S hmmm

Nä nu ska jag ta och göra mej iordning sen ska vi åka upp till Sofie i stallet...
Ha en underbar dag!
Bjuder på några kort på Chianti.

 
Klicka på bilderna så blir dom större.



Kommentarer
Postat av: Syster

Åh så söt..förstår jag det att han ville gosa me dig i sängen.. ;-)

2008-07-04 @ 11:03:52
Postat av: Linda

haha vad söööt

2008-07-04 @ 21:33:46
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åhhh vilken söt en!

2008-07-05 @ 02:34:28
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback