God Morgon!!

Lördag.
Jag har semester...... och är uppe. Ja som jag skrivit tidigare så är de ju volvoträff här i Rättvik idag igen. Jag är både funktionär och ska ställa ut min bil. Är ca 38 bilar föranmälda, men de kommer säkert droppa in fler. Har vart till stallet släppt ut Ari och mockat och gjort iordning så jag slipper de sen i kväll.Få se hur länge de håller på där under dagen och hur trött man är sen, ifa man kke hittar på nå ikväll, fast som jag känner nu vet jag inte om jag orkar. Imon ska jag iaf ha en välbehövlig sovmorgon och känna av min ledighet och semester.

Det är iaf strålande sol ute och jag hoppas de håller i sej ett bra tag nu, vore skoj om de iaf kunde vara så nu under CCW veckan som vi har framför oss. Idag drar de på gång på riktigt, med aktviteter av alla de slag, och nästa lördag är de
avslutning.

Ska strax käka frukost och sen göra mej iordning, rasta Charlie sen blir de att åka.

Ha en toppen dag. Skriver mer sen ikväll om jag inte är helt slut då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback