Åh neeeeeej!!

Kul.. Nä inte direkt. Kom en jätte åsk smäll för ett tag sen. Och nu när jag kom hem från jobbet och slog på datorn och skulle se så inte åskan tagit modemet och att teven funkar eftersom jag har teve genom bredbandet upptäckte jag att modemet funkar, men boxern är utslagen likaså min video :`(  Ringde Telia och fråga om jag kunde få en ny boxer. Men då var jag tvungen att förnya ett år, så jag gjorde de. Men de kommer ta ca en vecka innan jag får de nya... Åh hur ska jag klara mej utan teve en hel jäkla vecka??!! Buhuuu!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åh fy vad tråkigt. Det hände här med för nåt år sen. Då rök datorn med.... Snacka om att man är beroende....:)

2008-07-18 @ 19:21:09
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback