:...:

När jag precis var klar med solfilmen kikade Fi och Wilmer hit. Vi drack ite kaffe, sen fixa jag till mej så åkte vi ner på R-vik och tog vovvarna med oss och kikade lite. Sen tog vi en sen lunch, vart en Taco tallrik, de var jätte gott.
Sen åkte vi upp till hundklubben och Fi och Wilmer tog en runda på agility banan, Charlie ville mest leka, försökte få han och hoppa men han fatta inte riktigt utan jag var tvungen att hoppa först. Allt de andra fatta han absolut inte, men vi får åka upp nån mer gång, hn kke lär sej förstå när han blir större...

Nu har jag vart så duktig och satt in alla betalda räkningar på sin plats. Charlie är helt utslagen. Tror jag ska tippa omkulöl mej i soffan en stund innan de är dax att ta in Ari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback