118100 Eniro

Som ni säkert sett reklam om Eniro, att man kan skicka ett sms med en fråga. Jag testade...

Skrev så här: Vem är Monica Mårtensson?

Svaret blev så här: Monica Mårtensson i Rättvik är 31 år, 9 månader och 18 dagar gammal, född en lördag och enligt den kinesiska astrologin en drake. Vi på 118100 tror att hon är en mycket driven kvinna som tycker om att jobba med människor, hon gillar kakor, köttfärslimpa och brasor.

Sen var jag tvungen att fråga om min häst..

då skrev jag så här: Vem är Ari Will?

Svaret blev så här:  118100 tror att Ari Will är en go och glad människa med ett hjärta av guld. Vi tror att  Ari gillar att dansa och spela tennis.

Haha ganska lustiga svar, mitt stämde ganska bra, men hur 17 kan Eniro veta att de just är jag, skrev ju inget vart jag var ifrån... De med Ari stämde ju inge vidare, han är ju ingen människa direkt!
Ja men de är iaf kul att testa.

Kommentarer
Postat av: Angela

Hihi, men det stämmer ju lite iaf, ari dansar väl ibland?

2008-07-14 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback