Tisdag 29:e Januari

God morgon!

Vaknade för en stund sen, så de vart inte så jätte lång sovmorgon. Tur de kke så slipper jag bli så stressad, ska ju köra snabb jobb idag. Och vill hinna ta de lite lugnt och äta frukost innan jag beger mej till stallet, sen tänkte jag mocka innan jag ska sela på.

Från en sak till en annan... mina jävla grannar, jag undrar verkligen va dom håller på med, nu låter de som att domhåller på att möblera om ovanpå mej, klockan är lixom halv 10! ibland kan jag vakna av att dom dammsuger 8 på morgnarna. Åh jag blir så trött på dom, har länge funderat att skriva en lapp och lägga i deras postlåda, typ om att de är väldigt lyhört osv. Men jag vet inte jag kke är gnällig?? Irriterande är de då iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback