God dag där ute..

Sitter för tillfället på jobbet. Har gjort de jag ska nu, så nu tänker jag surfa runt lite =D

Kallt som bara den idag, var -12 imorse =( nu är de runt -7.

Imon är jag äntligen ledig, då ska jag ha sovmorgon, så ska jag tvätta, sen måste jag nog ut me Ari en sväng, bara skon sitter och det inte är så kallt. Ska nog försöka städa lite oxå. Byta sängkläder och passa på att få dom tvättade när jag ändå har tvättstugan. Skulle behöva städa åt Speedy oxå. A just ja, måste juh skrapa bort lim på rutorna i bilen efter solfilmen oxå, tråååkigt!! Pust tänk att man ska ha så mkt och göra när man är ledig...

Kommentarer
Postat av: San

Ja, pust, jag var morsk och skulle ut och köra nu efter jobbet, men SATAN vad kallt det ääär. Fast det är det ju eg. inte men....gud va trött jag blir på mig själv för att jag inte kan skärpa mig och ut när jag säger att jag ska. Hur fasen ska det då bli nån starthäst......undra hur lång tid det tar att träna upp en häst (som startat på, och senast för 10 månader sen) igen efter att gått och drällt flera månader....? Han är har ju bra kondis i grunden iof....nån borde klå upp mig!

2008-01-23 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback