Tjenis penis..=D

Ensam igen, Daniel åkte hem på dagen. Så inatt blir de tomt i sängen. Men jag hoppas att vi får träffas snart igen.
=)

En tråkig sak som har hänt är att våran stallkatt Anton lämnade jordelivet nu på kvällen, han hade nästan blivit som en vildkatt sen M flyttade ifrån stallet och han tydde sej bara till mej efter det.Men han hade börjat sprungit in på gårdarna till folk och bråkat med deras katter. Därför bestämdes det i veckan att jag skulle höra av mej när ANton kom till stallet och så skulle jag försöka få han att stanna tills han blev hämtad. Och ikväll fick jag då chansen. Känns jätte tråkigt för de senaste halvåret är de juh jag som matat och sett till honom, hade de inte blivit som de vart att han bråkade med andra katter så hade han fått stannat. men de är ju inge roligt liv för en katt stackare och leva halv vilt heller. Kommer att bli väldigt tomt efter honom, för han kom alltid fram när jag kom antingen på morgnarna eller kvällarna och ville ha mat.
R.I.P Anton.

Snart dax för I En Annan Del Av Köping.
Dom är verkligen för skojjiga att titta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback