Hej baberiba

In i dimman.. ja inte på de sättet då, men de har vart dimmigt hela dan här idag.
Sitter och tar en kopp kaffe medans jag bloggar och hoppas på att jag blir piggare, för jag är sååå trött. Konstigt med tanke på att vi gick och la oss kvart över nio igår kväll, ja du läste rätt, men vi var så trötta. Och fast man sovit så många timmar inatt är jag lika trött ändå!

Ska måla de sista på mina hyllor senare, sen kke vi kan sätta upp dom snart nog =)

Funderar på om jag ska cykla till stallet sen, om jag orkar vill säga....de återstår att se när de väl är dax.

Vi kunde inte åtgärda felet på min bil igår, vi tror att de kan vara fjädern som gått av långt upp så man inte ser, och för att kunna se, måste bilen hissas upp och däcket tas av och antagligen lossa på hela fjäderbenet(elle va de nu heter) när de kan göras vet jag inte?! Men är juh beroende av bilen så jag åker iaf med den, naturligtvis inga längre sträckor ifa de skulle gå helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback