Kväller

Idag vart de ett snabb jobb med Ari. Passade på eftersom banan för engångs skull var öppen när jag var ledig. Han kändes riktigt fin, trots att vi som vanligt var själv. Men jag kände mej mycket nöjd efteråt.

Efter stallet var jag förbi mor och käkade våfflor, sen följde hon med upp och tog ut Ari som fick stå inne en stunde efter jobbet. Sen åkte vi hem hit till mej för jag skulle duscha. Hon fick nästan en chock över att se Charlie, han har blitt jätte stor tyckte hon. Var ca 21 veckor sen hon såg han sist så, hon ser ju med andra ögon än vad en annan gör som ser han varje dag.

Sen åkte vi till Insjön och Hjultorget, gick in på Clas Isjön. Jaghittade en locktång, som jag inte kunde låta bli att köpa för 49 kr. Ja jag vet jag köpte en i somras men den tycker jag inte är så bra, den pasar lixom inte i mitt hår. Denna jag köpte har ångfunktion. Så de ska bli spännande och testa den sen. Hittade även några fler julklappar som jag inhandlade... =) Känns bra nu är de inte så mkt kvar..
Fast fan va lätt de är att göra av med pengar :S

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe, kissa med Charlie. Sen åker jag och går en promenad med S.

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback