God morgon

Juldagen.
Känner mej lite trött och seg. Men vart iaf inte så sent igår. Låg då i sängen innan kl 23.
Är supernöjd med gårdagen. Fick en massa fina klappar. Kommer inte ihåg allt, men lite av de jag fick var iaf; en plånbok, en massa pengar, en massa dvd filmer bl.a SAW5(Jippiiii), en vas, doftljus, en ny digital kamera(fast jag ska få välja ut en själv på siba, jiiipppi) Hmm de var fler men som sagt jag kommer inte ihåg, sen får vi ju alltid en julklapp av kommunen och iår fick vi en stegräknare och reflexväst(vet inte om dom menar att vi ska ut och motionera mera!?)
Charlie var naturligtvis med igår och han var som galen emellanåt, han fick ett jätte stort ben av syster(moster) i julklapp som han låg och käkade på nästan hela kvällen, jag ljuger inte men han åt säkert upp halva. Sen fick han ett till paket som han öppnade helt själv, i de låg en liten leksak, en boll med ett snöre och den tyckte han var jätte skoj, lekte och kastade och höll på. Det fick han av mamma(mormor)


Idag jobbar jag till kl 15, sen ska jag hem till mamma och käka lite. Sen åker jag hem, måsta dammsuga av lite snabbt och sen ska jag försöka vila lite eftersom de blir lite utgång ikväll.

Ha en trevlig dag och god fortsättning som man brukar säja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback