Fredan, annadan..

Gårdagen vart inte så rolig. Jag o syster satt ju här hos mej o drack lite. en knallade vi över till parken, men där var de mest fjortisar :S skit trist. Vi bestämde oss för att kolla läget vid bowlingen, men var stans värsta kö där så vi knallade hem istället. Så jag var väll hemma i 23:30 tiden. Känns helt värdelöst, tänk omman vetat de, då hade man ju kunna vart nykter.

Idag har jag och S vart och käkat en pizza efter all julmat och senare ikväll ska vi laga lite god mat och vara några stycken som äter. Jag ska ju jobba imorrn oxå¨så de blir inte alltför sent för min del. Men efter morgondagen är jag ledig söndan o måndan.
Ska försöka orka riva solfilmen på bilen då eftersom jag snart ska in och besikta..

Nu ska jag knalla en sväng med Charlie.

Kommentarer
Postat av: karro

tråkigt att de inte va nå kul ute.... meeeen... de kanske blir dubbelt så roligt nästa gång!!!

2008-12-27 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback