Ett snabbt inlägg

Skriver lite snabbt. Måste ut snart igen, bara vart hem en snabb vända nu efter  jobbet och käkat och rastat Charlie.

Fick nämligen inte igång min bil idag på lunch rasten. Batteriet helt dött =(
Så nu har jag köpt ett nytt för 1500 kr :`( fick ca 200 kr i rabatt iaf. Så strax ska jag åka(om bilen startar) och byta och sätta i de nya. Kul att bli av med lite pengar så här inför julen.. Not!

Få se omjag orkar och hinner skriva mer senare ikväll..

A just ja en sak till.. igår kväll strax innan kl 23 plinga de mess i mobilen, gissa om jag höll på att tappa hakan när de var ett X.. Ett X som bor i Falun.. Han skrev lite allt möjligt, så vart man fundersam igen då!

Nä nu back to fix my caaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback