081209 Tisdag

Jobbat idag. Setat vid planeringen.
Efter jobbet dammsög jag och fixade lite här hemma. Sen var jag ute och gick samma vända som i söndas, med samma sällskap. Fan vi har riktigt kul ihop =)
Sitter och kollar på Desperata husfruarna nu, men reklam så jag passar på att slänga in ett litet inlägg.
Känner mej trött så jag tänkte försöka komma i säng i skaplig tid ikväll. Hade svårt att somna inatt och sov sen oroligt.
Pratade mest i tele hela kvällen igår, först me en viss person, sen han den jag har så skoj med. Hmm visst låter jag hemlighetsfull.. Aa men de får man va ibland, och ni som jag vill ska veta vem de är fattar ju vem jag pratar om.

Imorrn är de ny dag, kkemed nya möjligheter, återstår att se.
Nu tillbaka i soffläge.
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Snacka lite i tele imorn? Jag börjar jobba på torsdag så då blir det full rulle igen ett par dagar. Kram

2008-12-09 @ 22:20:43
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback