Torsdag 21:a Augusti

Go morgon Folks!
Ska berätta nå som är ovanligt.. de regnar!
 
Vaknade strax innan 9 av att Charlie väckte mej, så de var lika bra att kliva upp. Inte för att jag ska göra nå speciellt men ändå. Ska ev upp till Lena och Snucke en sväng på fika, hon har fortf inte åkt in på BB om de inte hänt under natten och morgonen nu då...
Hade väll tänkt att köra Ari oxå en vända, men regnar de tror jag att jag avstår, eller väntar till kvällningen eller de kommer ju en morgondag oxå =)¨

Igår kväll när jag halvlåg i soffan, pep de i tele och jag fick mess, vart förvånad att ngn skickade så sent (22 tiden) då var de ifrån en sötis i en by utanför Lexand.. gissa om jag vart förvånad men även glad ;)

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

tjena. hur är det?

2008-08-21 @ 09:45:04
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback