Söndag

Grått och mulet ute idag.
Regnade nog största delen av gårdagen och kvällen igår.
Satt hos Sofie innan vi åkte på parken, hade ganska skoj där inne. Vid 1 gick vi ut, sen var vi ute och åkte lite bil. Va väll hemma i 3 tiden ca.
Imorse slapp jag upp till Ari, för Angela var snäll och tog ut honom innan hon åkte och jobbade*tack så mycket* =)
Vet inte vad jag ska hitta på idag, men ska iaf snart upp till stallet och göra iordning.

Ska orka ladda upp alla korten som tagits denna vecka, få se om de är nå skojiga och ladda upp här..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi, ja men det är ju bara såååååå GOTT! Ja så där tänker jag med, och nu tror jag att jag satt "igång" pållarna bra många gånger detta år , haha. Men så tänker man nu att , "jaja, det blir ju iaf inte till att starta nåt i vinter så då kan jag lika gärna vänta tills i morgon".....hosthost

2008-08-03 @ 14:41:23
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Japp, jag är född 5:e oktober, du då? Har du också lika svårt att bestämma dig för saker? Haha, det finns inte ens en pizza som duger utan att man måste lägga till eller ta bort nåt ;-) Ett tips är att göra egna langos, det är också skitgott!

2008-08-03 @ 20:04:26
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback