Morsning..

Kört Ari på dan. Var förbi mammsen och åt lite.
Nu på kvällen så har jag vart hos Fi, vi har käkat pizza, sen var vi upp och tog in Ari. Sen var vi och kika på lite till salu bilar. Har insett att jag lär byta till en kombi, men vart fan ska man få pengar ifrån till de? För jag kan inte vara utan bil och jag måste juh sälja min innan jag kan köpa nå nytt..Har hittat två som är jätte billiga, men de hjälper ju ändå inte mej eftersom jag inga pengar har=(
Sen har vi vart ute och kikat lite i några av de norra byarna bara.
Nu ska jag strax krypa till sängs och invänta Sex and the city klockan 23.. fan va great de är att ha 3:an =D

Najti!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja han har inte kommit tillbaka än :(



Vad letar du för sorts kombi?

2008-08-07 @ 00:28:09
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback