Måndag igen..

Har tvätt dag idag, typiskt att de inte går att hänga ut tvätten för de är så mulet så kommer de regn torkar den väll aldrig!

Ska snart käka frukost, sen beger jag mej till stallet, idag ska jag köra Ari, nu är de slut på hans semester.
Sen ikväll är de sista "måndags" travet här för i sommar, sen blir de mest luinch trav framöver och ngn enstaka gång kvällstrav.
Hoppas verkligen att de kan torka upp lite för gräset ser helt van vårdat ut nu så de måste verkligen få sej en omgång med klippen.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hehe, ja det är verkligen jobbigt alltså...spelar ingen roll om man ska hyra film, köpa kläder eller vad som helst. För att inte tala om bestämma vad man ska ÄTA varje dag, usch...haha

Jag kan lägga ut receptet på de langosar jag brukar göra :) Jag tycker det blir lika gott faktiskt! :D Hoppas Ari sköter sig ute i stormen.

2008-08-04 @ 12:35:50
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback