Hello!

Vad lång denna dag känns..Men de är väll för att jag va uppe i saplig tid imorse. Sen har jag klippt av lite gräs, vart i stallet och dammsugit lite.. å ja jag kom ihåg att köpa dammsugarpåsar.
Nu på eftermiddan har jag och Fi haft hundarna med oss nere på Rättvik och kollat in läget på "tisdaskul" och jag kan ju säja att jag har verkligen haft kul, skrattat och fnittrat som bara den. De började med att ett tyskt par tog kort på oss.. eller Charlie..sen kom de ett gäng japaner fram och plåtade oss som  bara den, både på mej och Fi och hundarna. Senare kom de fram mer japaner och tog kort. Ganska pinsamt tyckte både jag och Fi som flinande och fnissande stog och försökte och låta bli...
Att ha en St Bernhards hund verkar vara ganska ovanligt, för både ung som gammal ger kommentarer och vill fram och hälsa... De är faktiskt lite som i filmen "Hundtricket" 
Vi har även sett en blandis hund som hade 67.5% varg och resten schäfer i sej idag och den ylade precis som en varg, såg verkligen ut som en oxå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback