Uppdatering......

Åh Congratz, äntligen funkar Bloggen..
Uppdaterar lite
Lördag:
Va som jag skrivit tidigare ut me Ari i ett provlopp.
På kvällen var jag, Sofie och Peter till bowlingen, hade bokat bana kl 21. Var skit skoj, vann dock inte, men mkt folk där och vi drack och vart bra "rund" under fötterna. Hamnade på efterfest och jag vet inte riktigt va klockan var när jag kom hem, men runt 2 kke, så vred jag fram klockan en timme för sommartidens skull.
Söndag:
Svårt att sova som vanligt "dagen efter". Men var till stallet och lunchade och gjorde iordning allt, sen hem och åt lite och kröp ner i sängen och tänkte vila, men somnade, skönt nog eftersom de inte vart många timmars sömn på natten/morgonen. Eftermiddagen var jag bara hemma, och på kvällen kolla jag på Wallander filmen. Släckte och tänkte sova när den var slut, men ack va jag bedrog mej, låg och vred mej, funderade på vissa saker och svettades och kunde bara inte somna. Men till slut när jag äntligen somnar, då var klockan 00:15 vakna jag av att grannarna ovanpå drog igång med ett jätte bråk, smällde i dörrar, kastade saker och skrek. Till slut så var jag tvungen att banka i väggen och dom tystnade.. i ngn minut sen var dom igång igen...Gaaah, vid 1 tiden hade dom lugnat sej och jag gjorde ett nytt tappert försök att sova, men de tog en bra stund innan jag lyckades och natten gick alldeles för fort....
Måndag:
för vips så ringde klockan och de var dax att åka och släppa ut Ari. La mej en stund när jag hade fixat honom, men sen var de bara att kliva upp igen klockan 8 och göra sej iordning eftersom jag skulle följa med Lena till Mora och göra ultraljud. Var en väldigt livlig liten krabat hon hade i magen, han/hon kliade sej i ansiktet, gapade, sög på tummen, hade benen i kors, såg ut som han vinkade en sväng oxå =) for runt i lilla magen. Gick inte att kolla könet, för antingen hade han/hon handen för eller drog upp benen, verkar som att den lille ville hålla de hemligt.. Efter de var vi ner på Mora en sväng och kollade, åkte vidare till Gyllene Måsen och käka och sen på ÖB där vi handlade lite nödvändigheter och som tur var hade dom fodret inne denna gång som jag köper åt Ari. Sen åkte vi hem. På eftermiddagen bytte jag till sommardäck på bilen och sprayade bromsoken blå igen =D
Träffade Sofie en sväng och vi var och handlade lite. Inte gjort nå speciellt alls på kvällen.


Ja de var en liten uppdatering..
Idag har jag bara jobbat, vart xtra jobb annars skulle jag vart ledig idag me. Är skit trött så jag tror jag ska lägga mej en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback