hello there

Sitter och kollar på "Körslaget" på tv4. Vi har ett Dalalag me.. har en liten fundering, han som är körledare för Mora, han sjunger ju i ett hårdrocksband, kan inte komma på vilket?? Tacksam för svar =)

Va till stallet och tog in Ari för ett tag sen, Sofie ringde och sa att hon skulle ta Wilmer på en promenad upp och åka me mej ner. Jag kom på den briljanta idee´n att gå och möta henne med Ari...(Skulle jag inte ha gjort) började gå efter cykel/gångvägen efter Backa vägen, och han gick och trippade, tänkte ett tag om jag skulle vända, men samtidigt så tänkte jag att Sofie snart skulle va framme..Vid Jarlstugen kom hon äntligen, så då vände vi och gick mot stallet. Efter ett tag så såg jag att de kom en cyklist som vi skulle möte om ett litet ögonblick, så jag gick ut me Ari på den stora gräsplanen vid Idrottsplatsen, där fick han ett tog ryck helt apgalen, börja bocka, slå och sprang runt, runt, runt(de enda jag tänkte på var att jag inte fick tappa honom eller att han skulle få in en kick på mej)..Han lugnade ner sej till slut och cyklisten såg helt skärrad ut, men allt gick bra och vi kom fram välbehållna till stallet. Dock var jag lite halvskakis och lite smått svettig..

Sen var jag och Fi och handlade lite, fick me mej lite smågodis hem, så nu sitter jag och tar en öl och snaskar lite =D

image173

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är med i Hammerfall tror jag dom sa.

Ja men det vart inte så gott som jag trodde det skulle bli för jag lät freddan ta hand om grillen så vart ingen värme ahha. Du får komma hit sen någon gång så ska vi jävlar inamma
grilla=)
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på tv. Natti, kram

2008-04-05 @ 22:23:10
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback