Torsdag

Hmm dax för en liten uppdatering kanske...=)

Jag och Sofie stack ju till Blnge i tisdas, först var vi på Aubiose och kollade på hästsaker, jag köpte 4 st paddar att ha under lindor och ett liniment, sen beställde jag en förbygel med brodyr som de ska stå Ari Will på i svart med vit text, den kommer om ca 2 veckor..=)
Sen åkte vi till Kupolen, jag hitta tyvärr ingenting =( elle jo jag hitta ett par jeans, men tyvärr fanns de inte i min strl fanns bara små kvar =( typiskt.. Men guu så skoj vi hade, tokade oss och höll på och  tog lite kort som jag lägger ut här..

Igår hände inte så mkt, jobbade på dagen och på kvällen fick jag besök ;) så mysigt så, han har föresten sovi här hela veckan, fast inte inatt för jag har juh jobbat kväll idag..

Idag innan jobbet var jag ut på banan igen med Ari, jag körde själv och hade sällskap av Åke och Knoffelina, gick super bra, första varvet på 45 andra 35 sista 200m 30....vi tog körde inte för fullt utan vi tog de lugnt, Åke tycker han har ett lätt steg och kan verkligen springa så de känns jätte skoj...

Imon åker jag, Sofie, Emmelie och Krister(kör) till Blnge och Romme, vi tjejer ska väl dricka lite alkohol haltiga drycker och kolla på Järvsöfaks när han (förhoppningsvis) tar sin 166 seger....

Näjje nu ska jag ta och göra mej klar för sängen och kika på lite teve...
Ha de gött, Kraam

image75 image76 image77
image78

Ha ha visst är vi snygga.. vi ser nästan ut som Hedvig i de dära barnprogrammet som gick för miljarders me år sen, hon me ugglan om ni kommer ihåg :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaaa snyggve^^

2007-09-14 @ 10:49:44
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Kirsten

Ni är så fina så!! ;)

2007-09-14 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback