Tjing tjong...

Haft en mkt trevlig helj =) sällskap hela heljen, jätte najs och mysigt;) Har inte gjort så mkt utan de vart en lugn helj..

Har precis vart ute och gått en jätte vända med Sofie, vart en riiiiktig mördara runda =S vet inte hur lång den var, ska mäta den vid tillfälle, men sista biten trodde både jag och Sofie att vi skulle svimma...men vi lyckades komma hem...

Denna vecka jobbar jag ap mkt, bara ledig torsdan.. men men man överlever väl de oxå, har juh gjort de förut menar jag.. Haha!!

Nää nu vet jag inte va jag ska skriva om, så de är väl lika bra att jag slutar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Men känns väll bra nu efteråt att du gått en promenix;) fast det var en mördarvända haha

2007-09-02 @ 20:47:54
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

haha ja det förstår jag verkligen;) sov gott inatt då?

2007-09-03 @ 16:03:02
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback