Söndag

Var ett tag sen jag skrev, har lixom haft fullt upp.. bara vart ledi en dag denna vecka från jobbet, ja förutom att jag har ledi helj nu, men jag fick xtra jobb i onsdas och de var inte en vanlig tur utan jag åkte på en delad tur... ja ja blir lite xtra pengar nästa månad=)

I fredas var jag och Sofie till Blnge skulle på trav för Järvsöfaks starta där igen, så vi var in en snabbis på Kupolen men vi var så hungriga så vi orka aldri kika nå direkt, så vi gick in på Rusta ist.
Sen åkte vi ut till travet och åt på stallbacksrestaurangen..
Heljen har vart mkt lugn satt bara hemma igår kväll lagade ett täcke åt Ari och så tog jag nån öl.
Idag vet jag inte va jag ska hitta på riktigt....de är så mörkt, trist och grått väder ute så man känner inte för att göra så mkt.
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback