Wohooo

Så där ja.. då var jag lite långledig då=)
Börjar inte föräns tisda kväll kl 16... Fast iofs så ska jag jobba på Travet på lörda på V75 som går här..

Hoppas de blir lite fint väder nu då till heljen som dom lovat, känns verkligen som höst väder nu så som de regnat och blåst de senaste dagarna, usch inge roligt alls...

Nu har jag iaf bestämt mej hur jag ska bete mej mot de två obstinata tonåringarna i stallet, som är så ouppfostrade och inte tar ansvar... jag ska ge igen och göra precis som dom gör mot mej.. förhoppningsvis kke de får dom att förstå att jag snart får nog!! Förstår verkligen inte hur vissa uppfostrar sina barn, att dom inte lär dom vett och etikett och att ta ansvar och hänsyn till andra.. fyy fan säjjer jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback