Yeees:P

Ja jag fick däcken sålda.. Jippiiii... wohoooo :P Fan va najs... men nu är frågan, va ska man mer kunna sälja och tjäna lite pengar på??!! Hmm ja jag har ju 2 st blåa Hella xtralysen liggandes, som inte används, ja man kke skulle slängt ut en annons på dom oxå, elle lagt på tradera kke...Ja sen tror jag att jag har lite grejer till häst som man oxå kan sälja bort, fast då kke de e bäst och lägga ut de på tradera!!

Åååh jag vart såååå besviken, tänkte juh kolla på Desperate Housewifes ikväll.. så är de trök Hockey...suck!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju fan inget desperate ikväll heller....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2007-04-10 @ 18:09:45
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback