Kväller

Ja då har dagen gått igen då, har som jag skrev tidigare idag vart till sjukgymnasten, fick laser på nacken, känns faktiskt bättre, ska dit igen nästa vecka oxå!

Så har jag vart på upptaktsträff med travet, först samlades vi i restaurangen och åt, jätte smarrigt var de, nå friterad potatis med kött och en massa sallad. Sen gick vi igenom nyheter inför året ang travet, åsså fick vi lite nya kläder, en långärmad polo tröja med travets logga på. Fast vi får endast använda den vid travdagar.
Vi åkte sen ner till bowlingen och bowlade två serier, skoj som alltid, fast de gick inte lika bra denna gång som det gjorde för två heljer sen, verkar nästan som om man ska ha lite alkohol i kroppen för att man ska spela bra.. haha!

Imon ska Ari skos ( förhoppningsvis iaf, har en hovslagare som har en förmåga att inte dyka upp när han säjer att han ska komma)
sen ska jag till AF och träffa min handledare och göra en ny handlingsplan... uscha!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback