hoppsan hejsan


Lill lördag idag..
Kallt som fasiken imorse, -10 grader.. hurriburri...
Imorrn är jag ledig, men ska och hämta hö då, sen vid 16 ska jag till sjukgymnasten igen..

Igår stack Ari ur sin hage igen, måste blivit skrämd av ngt, han hade sprungit rätt ut på Backavägen igen, men som tur va fick en tjej tag i honom... Men hon jag delar stall med  ringde mej och lät så jävla sur för att han kommi lös igen, ja menar de hade ju kuna gå riktigt illa, man ska väl inte låta så sur över en sån sak helle och va skulle hon säga om hennes hästar kom lösa och jag ringde henne och lät sur när jag berätta de..??!!

Snart ska jag kolla på "Greys Anatomy" synd att dom bytte dag till onsdag, för de krockar med "Lost" och jag har följt alla delar av de..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback