Frajdaj today

Har kört Ari, först på rakbanan och de gick mkt bättre där idag=) sen var vi ut på banan och körde i 3 bakvarv, de gick oxå bra, fast han var lite löjlig för vissa skyltar! Efter jag hade kört av banan träffa jag Pelle och då frågade han om jag skulle me ut och köra i 45 tempo han och 3 till skulle köra, så då hängde jag på dom ut, kul me sällskap för Ari tänkte jag... men han var så fjantig i "Backakurvan" och bröt ut där båda gångerna vi körde där, så vi kom juh jätte långt efter..=( men men skam den som ger sej, bara och träna på och visa han att han inte ska göra så...

Börjar jobba om en timme, så nu ska jag fixa till håret lite..

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback