Då var de långledigt da..

b?rgare

Jajjamensan är ledig ända tills på tisda kväll nu=) najs fast de kan juh hända man får nå xtra pass de visar sej!
Igår var en riktigt trött dag, sov inte så bra på natten, sov lite oroligt, sov inte hemma utan var hos L och var barnvakt, skulle dit på kvällen och dricka kaffe men de slutade med att jag fick dricka kaffe själv för han var tvungen att åka och bärga, så vid 20 tiden stack han... ja somna själv i hans säng och vaknade flera ggr under natten, vid 3 tiden så var jag upp och ut och rökte och då hade han fortf inte kommi hem...Hade ställt min klocka på ringning vid6:15 och strax innan den ringde vakna jag till av att han kom hem... Han somna som en stock och när min klocka ringde typ 10 minuter efter att han lagt sej så hade han inte hört den alls, så trött var han.. stackarn! Fick reda på att det var en lastbil fullastad som hade gått av vägen och de behövdes dit en mobilkran för att lyfta den, så då kan man juh förstå varför allt tog sån tid, de är ju inte lika enkelt och bärga en lastbil/buss som en vanlig personbil!


Ikväll ska vi funktionärer ha upptaktsträff vi blir bjudna på mat och sen ska vi gå igenom nyheter inom travet, sen ska vi och bowla.. =) kul, dessutom får vi betalt oxå som en utbildningsdag.

Ska snart iväg igen till sjukgymnasten för min förbannde nacke! Hoppas verkligen hon kan få de och sluta gö ont nu och så jag slipper ha nackspärr hela tiden, inge roligt alls, känns ju som man är invalid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback