Åh, så less på snön nu...

Har kommit jätte mkt snö sen igår, snöade hela em och kvällen och antagligen en bra bit in på natten, så snart ska jag väl upp till stallet och skotta, så inte hon jag delar stall me blir sur elle nåt, fast iofs gör de inte så mkt hon ska juh ändå flytta om ca 2 veckor!

Så om du läser detta och inte har ngn stallplats till din häst eller vet ngn som behöver så finns de en massa lediga boxar i mitt stall, dock inget nybyggt stall men de funkar!

Jag jobbar kväll idag och ska ha en tjej med mej som går på inskolning, så idag kan jag inte jobba i min vanliga takt utan man får väl ta de lite lugnare så hon hinner se allt och fråga..

Nu ska jag ut och kolla om jag fått ngn post..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback