Yes=)

Ja kke dax och skriva lite här då...Hmm få se nu.. jo, i onsdags så kom dom och hämtade och bogserade bort bilen. Toppen hade kommit och jag hade juh vart och köpt en hel skrälldus me packningar som behövdes + olja.
Idag eller imorse när jag kom hojjandes till jobbet så stog min bil där, gissa om jag vart glad=) det hade gått jätte bra och bytt toppen och den var i mkt fräscht och bra skick, känns riktigt skönt och ha min bil och åka i igen. Hoppas verkligen inte att de blir ngt mer fel på den nu, för nu e jag ganska så fattig=(

I onsdags prövade jag att rida Ari igen, denna gång med sadel och de gick ruskigt bra, först red jag runt stallet en massa varv, men sen tog jag en lite tur på skogen, vände borta vid Gokarts bane vägen, både skrittade och travade med honom, så nu kan man juh säga att han är inriden oxå, gick smärtsamt och snabbt iaf...

Imon är de "Big Lake Run" här, jag jobbar på dagen, men på kvällen ska jag ut=) Hannah, Britta, Elin ev Lise och tvillingarnas kusin ska komma hit och oxå kke Åsa. Hoppas på bra väder elle iaf uppehåll.

Snart är de semester iaf, typ 16 dagar kvar, ska bli skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback