jahamen

Måndag idag, var ett tag sen jag skrev, haft så fullt upp...
På onsdags kvällen kom Lars förbi och kikade på min läckande bil, han hade aldrig sett nå liknande och då jobbar han på verkstad..D visade sej efter att ha skruvat bort tändstiftet att det inte alls läckte från det som vi trott, utan det är ett litet hål i toppen alldeles breve. Han åkte och kollade om dom hade ngt som man kan tippa i toppen som tätar och det hade dom=) han kom tebax och så fyllde vi på de dära medlet + vatten, sen skulle bilen stå och gå i en kvart.. till en början läckte det, men allt eftersom så slutade det och det vart tätt.. jippii tänkte jag så enkelt...
Vi tog en vända och när vi stannade bilen kollade vi en xtra gång att de fortf var tätt vilket de var...
På torsdagen när jag skulle åka till jobbet så kollade jag för säkerhetsskull att de var som det skulle, men döm av min förvåning när jag ser att det är lite blött igen där hålet vart, men jag pröva och starta bilen och då pissade vattnet ur igen:S fy fan de höll bara över natten.... tråkigt men sant.
Så fortf har jag ingen bil att åka i, men idag har jag fått tag i en begagnad topp till ett mkt bra pris, har även fixt en kille som ska hjälpa mej att byta den oxå. Skulle ta ca 2 arbetsdagar för toppen att komma från Skövde och hit, så de är bara att hoppas att allt går som det ska och han har tid snart nog när den kommit att han kan byta den, så kke min bil är fixad snabbt=)


På midsommar afton kom min syster hit, vi drack lite sen hamnade vi på parken, konstigt nog väldigt lite folk, jag trodde att de skulle vara värsta kön, precis som på juldagen och marknaden, men det var de inte, men vi hade iaf skoj.


Näj nu ska jag ta å cykla till stallet och grejja lite...
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback