Husdjur..

Någon mer än jag som har ett lite halv konstigt eller roligt husdjur??

Jag har en inne kanin som heter Pucko (han gör verkligen skäl för sitt namn, därför fick han heta så) som verkligen älskar godis och då menar jag verkligen ÄLSKAR... han gillar choklad, sega godisar, Ahlgrens bilar, och idag upptäckte jag att han även gillar natur godis, prövade att ge han torkad banan doppad i choklad och det gick givetvis i.. haha

Så finns det någon mer som har ett roligt husdjur på ett eller annat sätt får ni gärna berätta om det=)




 

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej jag har bara mina dammråttor och dom matar jag med skräp;)

2007-06-13 @ 15:58:57
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

hehe ja det är dom bästa^^

2007-06-13 @ 18:14:19
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Anna

man kan tycka det är snällt att ge djur sånt, men det är rätt farligt, särskilt chocklad. Det innehåller inte den näring ett djur behöver. Min farmor gav sin kanin vanlig människo mat förr, för det var snällt och han gilla det, men han tänder fick ju inte filas ner så dom växte igen och han kvävdes av tänderna och det hon gav honom :(
sen ger hon även pappas hund sånt, han e rund som en limpa stackarn. nån gång ibland gör nog inget, men ta d lugnt med det där :)
själv har jag haft både fiskar, sköldpadda och möss pga allergi, men den växte bort och nu har jag en katt och en hund som är väldigt roliga personlighets mässigt :)

2007-06-13 @ 18:44:55
URL: http://www.anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback