Min fina vovve


R.I.P Lukas

5/9 -1992 - 22/12 -2006


Lukas var en blandras hund han hade chow-chow, border collie, new foundland och tervurens i sig.
Jag fick honom i januari 1995 då var han ca 2.5 år.
Var tyvärr tvungen att ta bort honom 2 dagar innan jul, då han vart dålig. Men han var pigg in i det sista och vi har haft många fina och mysiga stunder tillsammans.
Jag vet att han har det jätte bra där han är nu men jag saknar honom oerhört och kommer aldrig att glömma honom.
Älskar dej för alltid vännen!
R.I.P







174967-1

Kommentarer
Postat av: Linda

jaaa jag vet ja kan ja:P Varför lämna du inte din bloggadress på URL när du skrev kommentar??

2007-01-22 @ 20:11:26
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback