Underbar helj

söt


Så har nästan hela heljen avlöpt och om några timmar har jag jobbat klart denna heljen oxå, tänk att man jämt innan man går på sin helj tänker o tror att den aldri ska ta slut.. men de gör den på något konstigt vis..
Har vart jätte mysig helj, trots att jag jobbat o skulle upp tidigt=)
Igår kväll åt vi tacos o tog nån öl, tog en promenad till stallet o gav Ari kvällsmaten, sen hem o kolla på melodifestivalen. Men jag måste säja att jag tycker de flesta av låtarna var bara skit, man undrar ju verkligen hur vissa bidrag har lyckats komma med=/
Idag på dagen när jag var ledig så har vi vart ute o gått en sväng med Ari i skogen, så han fick komma ut o röra lite på sej än o bara gå i hagen, på tisdag ska jag nog köra han igen, men måste även hämta hö snart igen... uscha alltid lika gruvsamt o göra d, fast skönt när d e gjort.

Den 24 februari är de Classic Winter Weekend igen, har sökt semester då, eftersom de lyckas hända nå här för en gångs skull åsså jobbar man..

nähäj tack för mej nu ska jag jobba vidare i ca två timmar till, sen får jag oxå göra kväller..
bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback