Söndag

Igår kväll åkte vi till Hofors med en impala på bärgarn, den har vart här i Rättvik på lagning..
Stannade till i Falun på vägen hem och tog upp en hyrbil.. gud så liten bil de var en "Smart" den hade gott och väl kunna parkera i min volvos baksäte typ så liten va den:P men sen fick jag mej en åktur i den och den va snabb som attan, drar nog inte mkt bensin helle..
Lyssnade på melodifestivalen när vi åkte, men jag tyckte inte många av låtarna var nå vidare:S är iofs annat och kolla på teve och se artisterna som sjunger, så jag kollade på reprisen idag, men tyckte inte de var så mkt bättre ändå!

För ca en timme sen ringde de men jag orka inte svara, när ja orka pallra mej upp efter ett tag kolla jag numret på snookern, men kände inte igen de så jag slog upp de på internet.. Och då visade de sej att de var min pappa som hade ringt, jag har inte pratat med honom på några år och det är 19 år sen jag träffade honom, hmm undrans va han ville då??!! Mwn jag tänker inte ringa upp, få se om han ringer igen senare, då lär jag juh svara iaf..

Hmm undrans va man ska hitta på.. kke åka och sola en sväng:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback