Premiär

Ja då var de Torsdag igen da... jobb hela heljen=( trist men sant..

Idag har jag kört Ari för första gången, gick super bra o jag är jätte nöjd han var såå lugn att köra trots att han stått så länge så man hade förberett sej på att han skulle va jätte pigg o bara vilja springa, men jag tror han tyckte de var jätte skoj hade örona spetsade rakt fram hela tiden..
Fått en jätte fin tavla av Amanda som hon har gjort på Ari, som jag hängde upp på väggen när jag kom hem=)

Nähä om man skulle ta o krypa till kojs da så man får lite sömn har juh inte en enda sovmorron under heljen:S

Kommentarer
Postat av: Linda

Nääääj det fick ja inte! Ville inte betala hur mycket som helst

2007-02-09 @ 08:47:47
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback