Men va nu...

Ja då sitter man här på jobbet o har inget att göra på en halvtimme ca, är så förbaskat trött idag. Fast de har väl sina förklaringar;) efter jobbet igår åkte jag aldrig hem..

Ikväll ska vi käka tacos.. mmm så gott de ska bli.. blir en lugn helj, ska juh jobba imon oxå, då har jag delad tur, få se om jag hinner ut en vända med Ari då. Riktigt kallt var de imorse oxå, -20 på termometern.. brr..man vet verkligen att man lever, tur att vi är i Febuari nu då känns de inte lika långt kvar till våren och sommaren.. de står nog inte på föräns den är här igen..

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart som faaaan jag ska dricka någon cirre för dig^^;) Ha så skoj ikväll hos ....;)

2007-02-10 @ 19:07:11
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback