Lördag

Kom hem vid halv 11 tiden imorse, bytte om och åkte raka vägen till stallet. Tog en lite längre vända på skogen idag med Ari. Känna jätte fin och är pigg och glad, travade ganska mkt, men han känner väl själv hur mkt han orkar och inte.
Igår kväll trodde jag att de skulle bli en trist kväll för mej själv med teve.. men så blev inte fallet, vid 20 tiden knackade de på dörren, utanför stog bärgaren. Så de var bara å svira om och åka ner på byn igen;) fast först innan jag kom iväg trodde jag at jag skulle ha en stooor bärgare i bakskärmen på volvon, när han skulle åka upp från gården va diffen i och hela bärgaren börja glida i sidled rakt mot min bil =/ de va typ bara 5 cm i från min bakskärm, som tur gick det bra och med en massa sand så¨var bärgarn uppe på gatan... Vart bjuden på pizza och så kollade vi bara på teve.
Ikväll ska vi nog åka till Hofors, fast ärligt vet jag inte riktigt vad vi ska göra där..

Från en sak till en annan, är det ngn som vet vart man kan köpa Grimma till hästen som man kan få brodyr på med hästens namn??? Letar som en galning, har hittat ett ställe men de e såååå dyrt:S känns inte riktigt som att de är värt de priset.. En grimma kan ju lätt gå sönder!!


Vänskap varar livet ut??? Hmm njaaa tror inte de stämmer alltid!


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm nej du har ingen koll på grimmor:P

2007-02-17 @ 17:48:09
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback