...

Har inte skrivit på några dagar nu.. Idag är jag ledig, men ska strax iväg på en kurs genom jobbet "Etik och Arbete" trist men ett måste!
Efter det ska jag sätta mej och skriva in mitt schema eftersom vi ska börja me "Time Care" usch vill inte ha det men det är också ett måste! Tycker det är bra som vi har det och det tycker många av dom jag jobbar med oxå, så antagligen eftersom ingen gillar det och vad jag hört så kommer alla (nästan) att skriva in sitt grundschema så det är juh bra då kommer man jobba lika som innan.. me kke vissa små förändringar!
Ska och sola lite sen oxå=) skönt och känna sej lite brun och fräsch så här i vintertid...
Nej nu ska jag ta och drick upp mitt kaffe och göra mej klar och åka...

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahha ja det kommer säkert nå "roligt" jag gjort:P

2007-02-01 @ 21:07:35
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej! Nu ska du och Linda komma hem till mig i morgon och partaja sen blir det utgång! Va tycks? =)
de kommer bli skiitkul!

/Sanna

2007-02-02 @ 21:56:53
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback