Men åhh...

Men åhh...

Idag har de känts som höst, de snöa en vända på morgon, kallt å ruggigt... brrrrr....

Igår fick jag upp de andra två xtra lysena.. =D hehe så nu sitter de 5 där igen som på 740.. Ska få hjälp å få dom inkopplade ikväll eventuellt, nog för att jag lyckades koppla in neon ljuset helt själv, men de e lika bra å få hjälp å koppla in dessa så de inte blir nå fel..

jaha va ska man hitta på nu då tro..??

Imon kväll är de Trav, och jag ska vara huvudstarter i ponny kval loppet..:S för den vanliga huvudstartern hinner inte hit från Blnge till de börjar så då ska jag hoppa in å vara de,  och jag hoppas verkligen att de går bra, är lite nervös, som tur är så blir de max 4 ponnysar...

Åå jag är så partaj sugen, men de e väl typiskt när man inte har så mkt pengar och ledig helj=(

Kommentarer
Postat av: Linda

du får väll festa loss hemma då:P

2007-04-20 @ 11:03:34
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback