Måndag 16 April

Å vilket najs väder de har vart i nåra dar nu, varmt å jätte soligt=) så härligt så...
Idag var jag och kollade på en ny cykel, vill verkligen ha en ny, för den jag har är snart 20 år.. haha.. fattas en massa ekrar i bakfälgen, och ibland hoppar kedjan av, den e inte alls rolig och cykla på verkligen tungtrampad! Och nu när de är vår och sommaren snart är här, kan de juh va skönt med en ny och fräsch och dessutom lättrampad cykel, så slipper man va lat och ta bilen vart man än ska..tänk va najs och spara in lite pengar på all denna dyra bensin. Var verkligen ett jätte bra pris på cykeln, sprillans ny men fjolårets modell.. så imon em/kväll ska jag dit igen och kolla, vill ha ett annat styre på och en bakskärm.

Fick reda på idag att fom 1:a maj så kommer Jonna till stallet med sina 2 russ, så då slipper min älskling Ari va själv nå mer.. men de är en person till som fått reda på att de finns lediga stallplatser i mitt stall och henne vill jag verkligen inte ha dit, jag tål inte människan och Jonna berättade att hon gillar inte mej så mkt heller, så de e bara å hoppas att hon inte kommer. orkar inte ha nå tjafs i stallet, vill att de ska vara lugnt och skönt och att alla ska komma överens, för kommer hon då blir de verkligen inte så...........har nämligen delat stall med henne för nåra år sen och de gick inte så väldans bra, hon har så konstiga idee´r om vissa saker!

Imorgon är jag ledig, men va kan man hitta på för skoj då? Vad ska du göra då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Faaaan här började det regna nu:/

2007-04-17 @ 13:11:39
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback