jaa så kan de vara..

Jaha då var denna långledighet över för denna gång..=( jobbar kväll nu i 2 dagar sen ledi igen på torsda och dag på fredag..som tur är man ledi igen denna heljen oxå=)
Fast jag tror inte d blir nå särskilt att göra i heljen, bättre och spara sej till nästa helj då de är marknad. Vet juh inte hur mkt pengar jag kommer att ha kvar helle efter att alla äckliga räkningar ä betalda och hyran...usch ngn som vet hur man kan få ihop mera pengar??
Aja man får väl vara glad att man är frisk iaf, pengar betyder ju inte allt sägs d, men hur fan ska man kunna leva om man inga pengar har? på luften kke??!!  usch man blir ju näst inpå tokig när man tänker på d..

Nä nu kommer jag inte på ngt mer att skriva om för denna gången.. Få se om jag skriver nå mer senare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback