Tisdag 27 september

God kväll!
Ja då var man 40 då :D födelsedagen spenderades på Romme, där vart jag firad. Sen väl hemma då fortsatte jag på hästtemat och körde Ticen. Fick pengar och presentkort när jag fyllde, så jag är mkt nöjd.
 
Igår tillbringades även dagen åt trav, trav på hemma plan och de var en massa strul så vi vart försenade. Efter de åkte jag och kikade på en häst, som jag köpte, man kan väl säga att jag köpte mej en födelsdagspresent åt mej själv :P En 5 årig kille som startade i Romme på söndagen, hade lagt ett bud på honom tidigare i veckan, ägaren skulle fundera och så igår efter loppet hörde hon av sej ooch sa att jag fick han för de priset, men jag lyckades pruta ner han lite mer :)
 
Idag har jag och Ticen vart till Bollnäs på trav, ut i sista loppet och slutade 2a =) så himla glad och nöjd, ett spännande upplopp var de, han satt fast bakom en häst, så han fick inte lucka i tid, hade han fått de, då hade de kanske blivit seger =)
 
Ikväll blir de en tidig kväll, jag är helt slut fast jag haft ledigt i 5 dar..
 
Ticen
Glory Boy
Nykomlingen =)
 
Troja och jag var ute och körde en kväll förra veckan.
 
En av mina grannar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback